Gezamenlijke werkochtenden

Behalve onze eigen tuin beheren we met elkaar het gezamenlijke deel: de paden, heggen, het ronde pleintje en het stuk bij het huisje. Dit gebeurt op de “werkochtenden” en die zijn vier keer per jaar. Op deze ochtenden wordt er geschoffeld, gesnoeid, geknipt en takken gezaagd. Ook het onderhoud van de zitbanken is nodig, evenals schoonhouden en verven van het huisje.
Er is een gezamenlijke koffiepauze waarin veel uitgewisseld kan worden.

Tuinafval, compost

Ons tuincomplex ziet er heel goed uit en laten we het zo houden! De algemene compostberg is gesloten. Het hele jaar door mag er geen groenafval gestort worden. Afval moet u zelf mee naar huis nemen en op de gewone wijze afvoeren.

Algemene ledenvergaderingen

Een keer per jaar is er een ledenvergadering van de Vereniging. Deze wordt altijd aan het begin van het nieuwe tuinjaar gehouden, in maart. Hier hoor je hoe we er voor staan en verder komen allerlei zaken aan de orde die voor de leden van belang zijn.